Menu
Zoek artikel
 

Service

Heeft u een vraag over een bestelling, een product of wilt u kant bij ons worden? Op deze pagina hebben wij de meest voorkomende vragen aan onze klantenservice voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag er niet bijof heeft u een heel specifieke vraag neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice is dagelijks telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.00 via 03 - 633 90 50 . U kunt ook een e-mail sturen naar info@doeco.be. Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Veel gestelde vragen

Een klacht over (een) product(en) of een bestelling kunt u melden via het contactformulier of bel ons, tel. 0182-64 28 88 (werkdagen van 8.30-17.00 uur). Neemt u contact op via het contactformulier, vul dan uw telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent, dan nemen we contact met u op en lossen we het samen op. Het terugsturen van artikelen, naar aanleiding van een klacht, kan na autorisatie van onze verkoopbinnendienst.

Een klacht over bijvoorbeeld onze website, een betaling of onze service kunt u via e-mail info@doeco.be of via het contactformulier melden. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren. We gaan heel zorgvuldig te werk, maar natuurlijk kan het voorkomen dat er een keer een fout wordt gemaakt door ons. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen, laat ons dit dan weten via het contactformulier.  U ontvangt van ons binnen 1 werkdag een passende oplossing.

Dealer worden?

Professionals in de keukenbranche zijn Doeco dealer. Meld u hier aan en word Doeco dealer.

Dealer worden